Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Γάλα ή Δηλητήριο..?

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα – συμπεριλαμβανομένων όλων των παραγώγων γάλακτος, το γάλα, το τυρί, τυρί, το γιαούρτι, το κεφίρ, το παγωτό, κ.λπ. – έχουν σχέση με όλα τα είδη των ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων, των αυτοάνοσων νοσημάτων, του καρκίνου, των αλλεργιών, του άσθματος, των παθήσεων του πεπτικού συστήματος, των προβλημάτων του θυρεοειδούς, των νευρολογικών ασθενειών, κλπ. Ο κατάλογος δεν έχει τέλος.........
Η κατανάλωση του αγελαδινού γάλακτος μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές ορμονικές αλλαγές και να διαταράξει την ισορροπία της ινσουλίνης, των αυξητικών ορμονών και της ινσουλίνη-όπως αυξητικοί παράγοντες (IGF) . .........
(αποσπάσματα, από το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο του "μια στάλα"......)
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο, ΕΔΩ: http://miastala.com/s/archives/24034

2 σχόλια:

  1. τέτοια να μαθαίνω και έχω πιει τόνους από γάλα!
    βέβαια κάθε φορά έρχεται μια έρευνα να ακυρώσει μια άλλη, μα τι να πιστέψεις πια;

    φιλιά Μπεσσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λύχνε μου, επειδή κοντεύουν να μας τρελλάνουν, ας είμαστε ενημερωμένοι για όλα...αλλά ας κρατάμε και "αποστάσεις"....
    Εγώ, που είμαι πολύ δύσπιστη, γενικώς, ακολουθώ το: "ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ"...
    Και κατά το λαϊκότερο: "απ' όλα κι από λίγο"....
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή